نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،دولت مردان اسوه ، برای همه خدمتگزاران این نظام باید مورد توجه و الگو قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه انصار الرضای استان گفت:شرط اول برای مستقل شدن جامعه، مسلمان بودن یا به عبارتی غیر آزاد بودن است.

وی افزود:زمانی که از صدر اسلام گفته شد حکومت بنی امیه؛حقیقت این است که حکومت ،حکومت معاویه نبوده است بلکه از همان ابتدا دست غربی ها ازجمله ، رم و امپراتوری های بیگانه است که از آستین بنی امیه بیرون می آید.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه از این جریانات مانند واقعه عاشورا ، بسیار در صدر اسلام داشته ایم اظهار کرد : اکنون این فتنه ها در جامعه اسلامی، ناشی از غرب و نفوذهای غربی است که با ظاهر مسلمان در این جامعه اسلامی حضور می یابند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد :راه حل، همان سخن رهبری معظم است که فرمودند: باید جهاد کبیر داشته باشیم ، چرا که اکنون جهاد اکبر و اصغر هرچند که ارزشمند است ولی کارساز نیست.

وی تصریح کرد :جهاد کبیر به معنای عدم پیروی از دشمن و به پیروزی بزرگ رسیدن بدون اینکه لازم به جنگیدن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروزه قاطع ترین راه همین است که دشمن را در هر لباسی بشناسیم و نفوذ آنها را آشکار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امروز باید با اندیشه و بصیرت از جامعه اسلامی دفاع کرد و محاصره دشمن را که بدور اسلام حلقه زده را دور کنیم.

وی در پایان گفت : قدر رهبر فرزانه اسلام را بدانیم چرا که این فرصت ها بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.