خدمات دولت در منطقه خاش و سیستان و بلوچستان ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛نائب رئیس شورای اسلامی شهر خاش با اشاره به اینکه در بخشهای مختلف شاهد ارتقای شاخصهای خدمات هستیم گفت: خدمات دولت در منطقه خاش و سیستان و بلوچستان ستودنی و قابل تقدیر است.

نادر میربلوچزهی افزود: در مبحث اجرای پروژه های شهری و حمایت دولت از شهرداری قدم های خوبی برداشته شده و از طرفی در مناطق روستایی و عشایری نیز انجام خدمات را شاهد هستیم.
وی گفت: برای اینکه خدمات دولت به مردم جامعه قابل لمس باشد باید عملکردها و اقدامات انجام شده گفته بشود و این هفته بهترین فرصت برای بیان خدمات دولتمردان است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و آموزش شورای اسلامی شهر خاش ادامه داد: همکاری و تعامل دولت با علما، ریش سفیدان، معتمدان و اقشار مختلف جامعه مطلوب بوده که امیدواریم این روند تا پایان این دولت و نیز تشکیل دولت جدید ادامه پیدا کند.
وی افزود: حمایت از نهادهای مردمی مانند شورا و شهرداری ها توسط دولت می تواند به آبادانی جامعه کمک می کند لذا از دولت می خواهیم به شهرداری خاش که از لحاظ درآمدی و مالی مشکلاتی دارد بیشتر توجه کنند و مسئولان حمایتهای خود را از ما دریغ نکنند.
وی تصریح نمود: هم اینک خاش برای توسعه خود به فراهم کردن زیرساختها در حوزه های مختلف نیازمند است که این موضوع بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: خدمات ، دولت ، قابل تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار