دوره آموزشی حفاظت فیزیکی با هدف افزایش مهارت های ارتباطی توسط مدیدیت حراست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،،فروتنی مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گفت : مدیریت حراست دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی در راستای برنامه عملیاتی خود در سال 1395، دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی را برای 600 نفر از نیروهای حفاظت فیزیکی واحدهای تابعه دانشگاه در استان، در تاریخهای 23 و 24 مرداد ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار نمود.

وی هدف از برگزاری این دوره را افزایش مهارتهای ارتباطی نیروهای حفاظت فیزیکی عنوان نموده و افزود: با عنایت به اینکه نیروهای حفاظت فیزیکی در هر سازمان به عنوان پیشانی و ویترین آن سازمان تلقی می گردند و محیطهای تابعه دانشگاه خصوصاً مراکز درمانی با چالش های متعددی در بحث کنترل ترددات مواجه است لذا در جهت تکریم ارباب رجوع، افزایش سعه صدر در نیروهای حفاظت فیزیکی و ارتقاء مهارتهای ارتباطی در آنان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

گفتنی است دوره یاد شده در طی دور روز و با دعوت از یکی از اساتید برجسته کشوری و پژوهشگر مطرح جهانی برگزار و در حاشیه تدریس این دوره ، جلسه پرسش و پاسخ کارکنان حفاظت فیزیکی با مدیر حراست برگزار گردید.

در خاتمه کلیه نیروهای حفاظت فیزیکی با حضور در مزار شهدای گمنام پارک جنگلی و پس از ادای احترام و نثار فاتحه ، نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام اصغری بجای آورده و از میهمانان با صرف ناهار در همان محل پذیرایی صورت گرفت.

شایان ذکر است علاوه بر برنامه های ذکر شده ، سانس اختصاصی استخر نیز بعد از ناهار برای کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.