محل صدور ویزای اربعین در ۲۰ محل در سراسر کشورافزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ سردار محسن فتحی جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کشور در حاشیه نشست ستاد اربعین خرمشهر گفت: تعداد اماکن صدور ویزا امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا خواهد کرد و نقاط جدیدی را اضافه می کنیم اما جزئیاتش چون هنوز نهایی نشده و ما با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم متعاقبا آن را به اطلاع هموطنان می رسانیم.

سردار محسن فتحی افزود: برای اربعین امسال توافق مهمی با طرف عراقی انجام داده ایم و با آنها کاملا هماهنگ شد که تعداد مراکز  صدور ویزا در داخل کشور را افزایش دهند. ۲۰ مرکز توافق شده که برای جزیئات محل آن در حال رایزنی است.

وی  گفت: درخواست بر این است در محل هایی که تقاضا بیشتر است دفاتر بیشتر ایجاد کنند تا بتوانند به نحوی شایسته به ارائه خدمات به زوار بپردازند. با این رویه پیش بینی می شود که مشکلات به حداقل ممکن برسد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کشور بر لزوم کامل و بی نقص بودن مدارک و روادید تاکید کرد و افزود: تاکید اساسی داریم که همه زوار آمادگی های اولیه لازم را برای این سفر از هم اکنون مهیا بکنند، سفر بدون داشتن ویزا و گذرنامه  معتبر امکان پذیر نیست و ممنوع است.

سردار فتحی گفت: به تمام کسانی که عاشق این سفر هستند و بنا دارند در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند، توصیه می شود از هم اکنون نسبت به تهیه مدارک قانونی و گذرنامه اقدام و اگر گذرنامه ای اعتبارش تمام شده یا نقصی دارد آن را بر طرف کنند و در موعدی که برای صدور ویزا فراخوان  می شود، اقدام شود.

سردار فتحی از هموطنانی که قصد  شرکت در مراسم اربعین را دارند خواست تمام کارها را به روز و لحظه آخر واگذر نکنند.

وی به بازدید انجام شده از مرز و پایانه شلمچه اشاره کرد و گفت: در این سفر به اتفاق فرماندهان و روسای پلیس و معاونین ارشد نیروی انتظامی از منطقه بازدید شد تا در جریان پیشرفت اقدامات و کارهای انجام شده باشیم که مورد رضایت واقع و تایید شد. تنها بخش ها و جزئیاتی از کار باقی مانده ست .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.