اخذ پول از مردم برای شبکه برق ممنوع است و در این زمینه سازمان برق به زور از مرم پول شبکه می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی گفت : چه دلیلی دارد میلیاردها برای برق زیرزمینی هزینه شود؟ اخذ پول از مردم برای شبکه برق ممنوع است و در این زمینه سازمان برق به زور از مرم پول شبکه می گیرد.

وی عنوان کرد: وزیر وقت خلاف قانون گفت که اگر کسی حاضر است برای شبکه برق پول بدهد از او پول بگیرید! ۴۵ هزار تومان یارانه داده اما در مقابل ۵۰۰ تومان حق انشعاب گرفته اند. از این پس تحت هیچ شرایطی نه شخصی در استان حق دارد هزینه شبکه بدهد و نه سازمان برق حق دارد حق شبکه اخذ کند.

شریعتی گفت: این ها باعث می شود حق تمام شده مسکن بالا رفته و هزینه روی دوش مردم زیاد شود. کسانی که در این منازل جابه می خواهند بروند باید نصف هزینه انشعاب برق را پرداخت کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ۱۹۵ واحد مسکونی این پروژه باید ظرف دو ماه آینده تحویل داده شود و برای باقی آن یک برآوردی انجام شود تا در سفر هفته آتی به تهران اقدامات و پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهم.

وی اضافه کرد: برای ۳۱۵ واحد از این واحدها ۸۰ درصد پیشرفت دارد یک برآورد مالی شود تا در اولویت قرار گیرند و برای ۱۸۰ واحد دیگر نیز که ۵۷ درصد پیشرفت داشته برآورد جداگانه شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.