دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت سی‌ و‌ پنجمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی گفت: مراسم ادای احترام به مقام شهید محراب آیت‌الله مدنی در بیت ایشان برگزار می شود.

مراسم پاسداشت و ادای احترام به مقام شهید مدنی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن قره‌باغی با اشاره به برگزاری بزرگداشت سی‌ و‌ پنجمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب آیت‌الله مدنی، اظهار کرد: در این مراسم  با حضور مسؤولان و یاران شهید آیت‌الله مدنی گرد هم می‌آییم تا یاد و خاطره فضایل والای آن شهید را بازخوانی کرده و قلبمان را به نور و صفایش صیقل دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این ستاد در دو بخش اصلی، برگزار خواهد شد، گفت: تولید و توزیع محتوای فرهنگی و برگزاری مراسم‌های فرهنگی مذهبی در دو بخش اصلی اجرا خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت سی‌ و‌ پنجمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی بیان کرد: در بخش تولید و توزیع فرهنگی ترجمه و انتشار کتاب «آقا سید اسدالله» به دو زبان فارسی و انگلیسی، تهیه و چاپ ویژه‎نامه، تهیه و چاپ بروشور از زندگینامه آیت‌الله مدنی و تدوین و ارسال مختصری از زندگینامه آیت‌الله مدنی به منظور تبیین شخصیت ایشان به وسیله ائمه جمعه استان را در برنامه داریم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس، هماهنگی به منظور تدوین داستان بلند در خصوص زندگینامه و ابعاد شخصیتی آیت‌الله مدنی، برگزاری مسابقه کتابخوانی به منظور تبیین شخصیت آیت‌الله مدنی با همکاری مکتب امام زمان (عج)، رونمایی از  گروه و کانال «آقا سیداسدالله» در شبکه اجتماعی به منظور اشتراک محتوای تولیدی و دیگر موارد پیش‌بینی شده است.

قره‌باغی برگزاری مراسم‌های فرهنگی در بخش اجرایی را برشمرد و تصریح کرد: برگزاری مراسم ادای احترام رسمی به مقام آیت‌الله مدنی روز شنبه 21 شهریور ماه با حضور یاران این شهید بزرگوار و مسؤولان استان در بیت ایشان، برگزاری مراسم عمومی بزرگداشت 19 و 20 شهریورماه در مسجد مهدیه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور حجت‌الاسلام رنجبر و سید نورالدین عافی و برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت کانون اسلامی خواهران آیت‌الله شهید مدنی از جمله این برنامه‌هاست.

وی اجرای مراسم فرهنگی ـ هنری را از بخش‌های دیگر برنامه‌ها دانست و ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی هنری با همکاری دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد در پنج مسجد بزرگ شهر اجرا خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت سی‌و‌پنجمین سالگرد شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی ادامه داد: مراسم فرهنگی ـ هنری در شهرک شهید مدنی و مراسم فرهنگی و هنری در شهرک ولیعصر(عج) را نیز در برنامه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه آیت‌الله مدنی است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.