نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت:دریاچه نمک در شهرستان آران و بیدگل قابلیت ایجاد صنایع دفاعی با عنوان پارک شیمیایی نمک واشتغالزایی ده ها هزار نفری را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی نژاد، در دیدار با سرهنگ مصطفی زاده،فرمانده پادگان شهید کبریایی ارتش جمهوری اسلامی به همراه جمعی از بازنشستگان و پرسنل این پادگان  مهم ترین برنامه های خود در خصوص منطقه بویژه دریاچه نمک گفت: این دریاچه که در مجاورت پادگان شهیدکبریایی و در شهرستان آران و بیدگل قرار دارد، در صورت پیوند با گاز طبیعی عبوری از منطقه می تواند منجر به ایجاد سلسله صنایعی شود که تحت عنوان پارک شیمایی نمک شناخته می شود و قابلیت اشتغال زایی ده ها هزار نفری دارد.
وی،ضمن تشکر از تلاشهای بی وقفه نظامیان کشور خاصه فرماندهی، کادر و سربازان پادگان شهید کبریایی در تأمین امنیت کشور افزود: برای کمک در رفع مشکلات و نیازهای این پادگان در حوزه های مختلف بویژه مسائل اداری اعلام آمادگی دارد.
به گفته وی، جلسه مشترک فرماندهان نظامی منطقه و نماینده مردم با موضوع حمایت از بازنشستگان نیروهای نظامی در آینده نزدیک نیز برگزار می‌شود،.
سرهنگ مصطفی زاده، نیز در ادامه این دیدار با تقدیر از زحمات و فعالیتهای نماینده مردم در حوزه های منطقه ای و ملی از پادگان شهید کبریایی بعنوان پایگاهی استراتژیک در کشور نام برد.
وی، حمایت مسؤلان منطقه ای از این پادگان را مهم ارزیابی کرد و آن را منشأ اثر خیر در شهرستان آران و بیدگل دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش نماینده منطقه شاهد رشد روزافزون شاخص های توسعه منطقه شود.
شایان ذکر است:جمعی از بازنشستگان حاضر در جلسه نیز ضمن اشاره به مسائل و مشکلات معیشتی، توجه بیشتر نمایندگان مجلس و دولت را به این قشر خواستار شدند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار