معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از ساماندهی 55 هزار معلم در پایه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی در مدارس این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی زنگی‌آبادی با اشاره به اینکه 540 هزار دانش‌آموز، 55 هزار معلم و 5 هزار مدرسه در استان کرمان داریم ، گفت:بهسازی و زیباسازی مدارس استان با یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار دولتی و کمک‌های مردمی انجام شده است.

وی افزود : پیگیری برای تکمیل مدارس نیمه‌تمام، آسفالت 10 مدرسه و تجهیز به وسایل ورزشی، بازسازی تجهیزات هنرستان‌های کرمان و ساماندهی سرویس مدارس نیز انجام شده است.

زنگی آبادی خاطر نشان کرد: سنجش سلامت برای بیش از 59 هزار دانش‌آموز کلاس اولی را در استان کرمان انجام داده‌ایم و اقداماتی برای بازگشت به تحصیل 2 هزار و 500 دانش آموز بازمانده از تحصیل انجام شده است.

زنگی‌آبادی توزیع متوازن دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت:38 هزار دانش‌آموز کرمانی در رشته‌های مختلف هدایت شدند.

وی تصریح کرد: کمبود کتاب در استان کرمان گزارش نشده است، اما با توجه به اینکه استقرار پایه دهم در قالب طرح تحول در نظام آموزش و پرورش را داریم، بنابراین بعضی از کتاب‌ها ممکن است، دیر چاپ شود و در نتیجه مشکلی در این زمینه داشته باشیم که مساله‌ای ملی است.

زنگی آبادی از ساماندهی 55 هزار معلم در پایه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی در استان خبر داد و یادآور شد: 710 نفر از تحصیل کرده‌های دانشگاه فرهنگیان برای نخستین سال وارد آموزش و پرورش استان کرمان شده‌اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساماندهی ، معلمان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار