پیکر رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در اراک با حضور همرزمان و مردم شهر اراک تشییع و در قطعه اصحاب الشهدای آرامستان اراک آرام گرفت .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، پیکر رزمنده جانباز رستمعلی خاوری که در زمان جنگ تحمیلی از پاکستان به ایران مهاجرت کرده و در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافته بود، روز جمعه در اراک تشییع و در قطعه اصحاب الشهدای آرامستان این شهر به خاک سپرده شد.
 این جانباز دوران دفاع مقدس در گردان های علی بن ابیطالب(ع) و امام حسین(ع) حضور داشت و طی این دوران بر اثر استنشاق گازهای شیمیایی به مقام جانبازی و ایثارگری رسید.
این جانباز و رزمنده سر افراز دفاع مقدس در مصاحبه ای که قبل از درگذشتش تهیه شده بود ؛ لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب و انجام وظیفه در قبال مرجع تقلیدش حضرت امام (ره) عامل مهاجرت از پاکستان به ایران و پیوستن به صفوف رزمندگان در لشکر 17 علی ابن ابی طالب (ع) دانست.
 گفتنی است رستم علی خاوری پس از پایان جنگ به اراک بازگشت و در این شهر به زندگی خود ادامه داد تا اینکه در آستانه ۸۰ سالگی به علت بیماری روز پنج شنبه در بیمارستان قدس اراک  به دیار باقی شتافت.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، پیکر ، رزمنده ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.