تیم فوتبال پرسپ.لیس تهران در صورتی که بیش از سه بازیکن ملی پوش در اردوی آتی تیم ملی داشته باشد، در تاریخی غیر از برنامه زمان بندی شده جام حذفی به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم قرعه کشی مرحله یک سی و دوم جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد.

برهمین اساس قرار است تیم های لیگ برتری هشتم و نهم مهرماه در نخستین بازی خود به مصاف حریفان روند. البته با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی در این تاریخ، برخی تیم ها با مشکل شرکت نکردن ملی پوشان خود در دیدارهای جام حذفی رو به رو هستند. با این وجود کمیته مسابقات سازمان لیگ در مراسم قرعه کشی امروز اعلام کرد، تیم هایی که بیشتر از سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارند، می توانند بازی مرحله یک سی و دوم خود را در تاریخی غیر از زمان های ذکر شده برگزار کنند.

پرسپولیس تهران یکی از تیم هایی است که در اردوهای اخیر تیم ملی بیش از سه بازیکن ملی پوش داشته است. همین امر سبب شده تا بحث هایی مبنی بر تداخل زمانی بین بازی نخست این تیم در جام حذفی و بازی های لیگ برتری سرخ پوشان پایتخت، به وجود آید.

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، در این رابطه بیان کرد: ما به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که مشکلی در برنامه لیگ برتر به وجود نیاید. اگر پرسپولیس بیشتر از سه بازیکن در تیم داشته باشد، بازی این تیم در جام حذفی خارج از برنامه اعلام شده برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: این رویه و قانون کلی است که اگر تیمی برای اردوی تیم ملی سه بازیکن یا بیشتر داشته باشد آن تیم حق دارد تاریخ بازی اش در جام حذفی را تغییر بدهد. البته این قانون فقط برای تیم ملی  بزرگسالان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار