نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار تیم فوتبال سپاهان با ترکیب لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج‌صفی، مهرداد محمدی، رضا میرزایی و پدرو هنریکه پا به میدان گذاشته است.

در سوی دیگر هم علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی طارمی، علی علیپور و محسن مسلمان برای پرسپولیس بازی می‌کنند.

دو تیم از ابتدای دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در همان دقایق آغازین ارسال تند و تیز نورالهی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه سپاهان عبور کرد، بلافاصله در سمت دیگر رضا میرزایی بازیکن جوان سپاهان با جاگذاشتن مدافع مستقیم خود از زاویه بسته به سمت دروازه سپاهان زد که این توپ پس از برخورد با تیرک عمودی دروازه میهمان به بیرون رفت.

دو تیم در ادامه هم کار را تهاجمی دنبال کردند. در دقیقه 12 روی ارسال ماهینی گلر سپاهان توپ را دریافت کرد تا به مهاجمان حریف نرسد.

این بازی زیبا خیلی زود گل به خود دید؛ جایی که در دقیقه 15 بازی روی یک شروع مجدد امید عالیشاه با دریافت یک پاس کوتاه و چند گام با ضربه‌ای دقیق دروازه سپاهان را باز کرد تا شاگردان برانکو خیلی زود پیشی بگیرند.

این برتری برای پرسپولیس دوامی نداشت و چند دقیقه بعد روی پای هنریکه، احسان حاج‌صفی با شوت از راه دور دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه باز هم تیم‌ها حملاتی را روی دروازه‌ها تدارک دیدند اما موقعیتی جدی خلق نشد تا اینکه در نهایت این نیمه با حساب تساوی یک بر یک به پایان رسید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار