بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: این جشنواره به میزبانی تماشاخانه های هودی ، سپاسدار و تالار حافظ برپا و این جشنواره با نمایش تئاتر (چند روایت نامعتبر از آنچه نمی دیدیم)به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده کار خود را آغاز کرد .
بهزاد مریدی با بیان اینکه از امروز ساعت 9 صبح نمایش (خواب در فنجان خالی) به کارگردانی ابوذر غلامی و رضا طاهری اجرا و در سالن استاد هودی نمایش (دوزیست )به کارگردانی پیمان زبرجدی به روی صحنه می رود افزود : نقد و بررسی  نمایش های اجرا شده از ساعت 14 تا 16 در تالار حافظ برگزار می شود.
وی از اجراهای روز پایانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس در روز دوشنبه ۵ مهر خبر داد و تصریح کرد: تئاتر(پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی) به کارگردانی آرمین حمدی پور از شیراز ساعت ۱۱ صبح  در تماشاخانه استاد هودی به روی صحنه می رود و نقد و بررسی آن از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برپا می شود.
گفتنی است آثار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس بوسیله استاد هادی مرزبان، میلاد اکبرنژاد و سیروس کهوری نژاد داوری می شوند.
بر این اساس اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس دوشنبه 5 مهر با معرفی نفرات برتر در شیراز به کار خود پایان می دهد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار