رمانی با عنوان «زخم اعتماد» برگرفته از داستان های واقعی و تخیلی، تجربیات شخصی و زندگی بزرگان است.

محسن ناظمی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر خود گفت: رمانم با عنوان «زخم اعتماد» برگرفته از داستان‌های واقعی و تخیلی، تجربیات شخصی و بزرگان است. مطالعه داستان های واقعی و آشنایی با پرونده‌های جنایی و دادگستری و مشاوره با روانشناسان در چگونگی نگارش کتاب بی‌تاثیر نبود. در این کتاب داستان ها به صورت اپیزودیک، زنجیره ای و داستان‌محور روایت می‌شود.
 
وی افزود: هدفم از نوشتن رمان «زخم اعتماد» این بود که از تجربیات تلخ و شیرین استفاده شود و مسیرهایی که سبب ایجاد جو نابودی در خانواده و برخی افراد جامعه شده است، برای عموم مردم بیان کنم. مردم نیز باید به صورت آگاهانه و تیزبینانه از نکات ریز و  تجربیات بیان شده در موقعیت های مختلف به بهترین شکل ممکن درس بگیرند و استفاده کنند.
 
این نویسنده در خصوص آنکه چرا تا به امروز کتابی منتشر نکرده بود، اظهار داشت: تا الان به شهرت و دیده شدن هیچ علاقه ای نداشتم. بیشتر دوست داشتم تمام فعالیت های خود را به یکباره در معرض نمایش قرار دهم. اثر دیگرم با عنوان «حس زندگی» بزودی توسط انتشارات اراده وارد بازار کتاب می شود. این کتاب مجموعه متون ادبی ام را دربرمی‌گیرد. 



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار