در گروه C لیگ قهرمانان اروپا ، تیم بارسلونا به مصاف مونشن گلادباخ و منچستر سیتی به مصاف سلتیک رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در گروه C لیگ قهرمانان اروپا ، تیم بارسلونا به مصاف مونشن گلادباخ و منچستر سیتی به مصاف سلتیک رفت.

مونشن گلادباخ در بورسیا پارک میزبان بارسلونا بود که با نتیجه دو بر یک از مهمانش شکست خورد.

گل نخست این دیدار را تورگان هازارد برای مونش گلادباخ به ثمر رساند.پرس سنگین هافبک های گلادباخ سبب شد بوسکتس توپ را در میانه های میدان از دست بدهد، این توپ گیری ضد حمله ای برای تیم میزبان ساخت که در نهایت روی پاس محمود داهود، روبه روی دروازه خالی توپ به تورگان هازارد رسید و او در دقیقه 34 کار را 1-0 به سود گلادباخ کرد.

حملات بارسا در دقیقه 65 بالاخره نتیجه داد و آردا توران بازی را به تساوی کشاند.پاس چیپ و در عمق نیمار را آردا توران به گل تساوی تبدیل کرد.

دقیقه 73 گل دوم سبز پوشان بارسلونا نیز زده شد. کرنر ارسالی نیمار را سوارز با شلیکی به سمت دروازه حریف، سومر را مجبور به واکنشی دو ضرب کرد که جرارد پیکه در مقابل دروازه کار را تمام کرد.

در نهایت بارسا در این بازی خارج از خانه تواسن پیروزی شود و 3 امتیاز دیگر را به دست آورد.

پیروزی سخت بارسلونا در آلمان/شاگردان راجرز بالاخره پپ را متوقف کردند

در دیگر بازی این گروه ،سلتیک در ورزشگاه سلتیک پارک شهر گلاسکو میزبان منچستر سیتی بود که این بازی با نتیجه پرگل سه بر سه به پایان رسید.

گل اول بازی خیلی زود و دقیقه سه توسط موسی دمبله برای سلتیک زده شد.روی یک سانتر به تیر دوم و پاس در عرض بازیکنان سلتیک، موسی دمبله در آستانه دروازه توپ را به تور دروازه رساند.

دقیقه 12 سیتی بازی را به تساوی کشاند. کولاروف پشت محوطه صاحب توپ شد و شوت محکمی زد که در میانه راه به فرناندینیو برخورد کرد و جلوی پای او افتاد و این هافبک گل مساوی را وارد دروازه گلاسکویی ها کرد.

دقیقه 20  اما میزبان به گل دوم رسید. روی حرکت بازیکنان سلتیک، توپ به سمت راست محوطه سیتی برده شد و ضربه ترینی یا درواقع پاس در عرض او به پای استرلینگ برخورد کرد وارد دروازه سیتی شد.

8 دقیقه بعد باز هم سیتی بازی را به تساوی کشاند.پاس سیلوا درون محوطه به استرلینگ رسید او با یک تو سر توپ خارق العاده موقعیت شوت زنی را ایجاد کرد و گل مساوی را به ثمر رساند.

هنوز چیزی از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که بازهم دمبله و سلتیک به گل رسیدند. سانتر بازیکنان سلتیک به درون محوطه آمد و اشتباه فاحش کولاروف اجازه داد توپ به دمبله برسد و او با یک ضربه آکروباتیک بازهم دروازه براوو را گشود.

اما بازی هم سیتی خیلی زود بازی را به تساوی کشاند و دقیقه 55روی حرکت فوق العاده تیمی سیتی، آگوئرو از سمت راست محوطه شوت زد و توپ را دروازه بان برگشت داد و نولیتیو روی ریباند دروازه خالی را گشود.

این دیدار دیگر گلی را نداشت تاروند پیروزی ها منچستر سیتی پس از 10 مسابقه پیاپی متوقف شود.

پیروزی سخت بارسلونا در آلمان/شاگردان راجرز بالاخره پپ را متوقف کردند
در جدول این گروه بارسلونا با 6 امتیاز در صدر است. سیتی با 4 امتیاز دوم است. سلتیک . مونشن گلادباخ نیز با یک و صفر امتیاز سوم و چهارم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار