لوح فشرده "بانگ سرخ" در قالب نوحه های قدیمی و نوستالژی روز 10 مهرماه ساعت 19 درهنرسرای خورشید رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، هنرسرای خورشید با همکاری خانه تجربه همزمان با روز جهانی سالمندان میزبان ارکستر گروه پیشکسوتان است.
گروه پیشکسوتان موسیقی با عنوان "خسروان نغمه پرداز" از جمله آقایان احمد مراتب، احمدهنرمند، سیدرضا طباطبایی، یزدخواستی و سعید مزدک در روز شنبه 10 مهرماه برای اولین بار به اجرای برنامه می پردازند.
همچنین در این روز از سوی هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان لوح فشرده نوحه های قدیمی و نوستالژیک با عنوان "بانگ سرخ" در قالب 10 قطعه موسیقی رونمایی می شود.
"بانگ سرخ" کاری از گروه 38 نفری به رهبری سینا فرزادی پور است که در قالب بزرگترین ارکستر در قالب یک آلبوم موسیقی برای اولین بار در حوزه موسیقی مذهبی در اصفهان رونمایی می شود.
این لوح فشرده شامل 10 قطعه موسیقی از دوره صفوی تا دهه های 30 خورشیدی است که براساس تحقیقات پژوهشی و میدانی سینا و سیامک فرزادی پور با انجام تحقیق از تعزیه خوان ها و نوحه خوان های قدیمی گردآوری شده و به صورت ترجمان موسیقی در قالب اشعار محرم و عاشورا ارائه شده است.
برنامه رونمایی از ارکستر پیشکسوتان "خسروان نغمه پرداز" و لوح فشرده "بانگ سرخ" روز شنبه 10 مهرماه ساعت 19 درمحل هنرسرای خورشید واقع در پل شهید چمران، ابتدای خیابان کاوه،حنب شهرداری منطقه هفت برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار