مهدی داوری درباره ساخت آثار دفاع مقدسی در بخش خصوصی تا آخرین وضعیت «بمب» گفت.

بازخوردهای مثبتی از «اروند» گرفتم
مهدی داوری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جای خالی فیلم های دفاع‌مقدس در سینما گفت: حتما فیلم های مختلفی با این انگیزه تولید کردند که حماسه دفاع مقدس و شهدا را حفظ کند اما فکر می کنم بخش خصوصی کمتر این کار را کرده و شاید «اروند» جزو اولین فیلم‌هایی باشد که تمام سرمایه آن توسط بخش خصوصی داده شده است.

وی افزود: اکثر فیلم های دفاع مقدسی سفارشی است و با هزینه های دولتی و بیت المال ساخته می‌شود، امیدوارم بخش خصوصی بیشتر به این موضوع بپردازد.

وی درباره انگیره‌اش از ساخت «اروند» چنین گفت: انگیزه و تمایل شخصی باعث شد این کار را انجام بدهم و در کل دوست داشتیم این اتفاق برای کسانی که دین آنها را به گردنم احساس می کردم، رخ بدهد.

این تهیه‌کننده با اشاره به بازخوردهای مثبت مخاطبان پس از تماشای «اروند» عنوان کرد: با بازخوردهای بسیار خوبی مواجه شدیم و نظرات مختلفی راجع به فیلم از طرف افرادی که دهه 60 و 70 را دیده بودند به دست ما رسید. به نظرم کاری که باید بکنیم را انجام دادیم؛ مابقی دست مخاطبان است.

این تهیه‌کننده درباره علت همکاری با پوریا آذربایجانی اظهار داشت: قبلا با او کار کرده بودم؛ او بسیار با استعداد است و سال ها دستیار رسول ملاقلی پور بوده است و جنگ را به خوبی می شناسد.

داوری درباره آخرین وضعیت ساخت «بمب» خاطرنشان کرد: این فیلم در مرحله پیش تولید با سر می برد و پیمان معادی به طور قطع یکی از بازیگرانش خواهد بود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار