به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، جوان، خراسان، تفاهم، شهروند و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌اند که  مهم‌ترین آن ها را در بسته‌ای برای شما آماده کرده‌ایم و در اختیار  شما مخاطبان قرارمی دهیم.

در ادامه تعدادی از این مطالب را مشاهده می‌کنید.

ابرار اقتصادی :
روزنامه ابرار اقتصادی  ارائه خدمات ایمیل هوشمند توسط ای او ال خبر داد و نوشت:
"با گسرش استفاده از شبکه های پیام رسان موبایلی و شبکه های اجتاعی کاربرد ایمیل بسیار محدود شده و حالا AOL قصد دارد خدمات ایمیل جذابی ارائه دهد تا استفاده از آن را دوباره احیا کند.
سرویس یاد شده که Alto AOL نام دارد به کاربران امکان می دهد تا هم به خدمات عادی پست الکرونیک دسترسی داشته باشند و هم در صورت تمایل از نمایی موسوم به dashboard استفاده کنند. 
در صورت استفاده از این نما اطلاعات کلی ایمیل ها در سمت راست و بالای صفحه نمایش داده می شود و با کلیک بر روی هر یک از آنها می توان به جزییات بیشری دسترسی یافت. 
همچنین این سرویس هوشمند اطلاعات مربوط به ایمیل های ضروری را در هر زمان که مناسب تشخیص دهد در صدر و در برابر دید شما قرار می دهد. 
 پیام های ایمیل های ضروری هم در قالب کارت هایی قابل مشاهده هستند که مرتب کردن آنها و دریافت دستورالعمل های روری را تسهیل می کند."




افکار:
روزنامه افکار از بدنه کاملا شیشه ای نسل بعدی آیفون خبر داد و نوشت:
آیفون بعدی با بدنه کاملا شیشه ای و قاب فولادی عرضه می شود »مینگ-چــی کــو« تحلیلگر KGI SWI  امروز جزییات ویژه ای را در مورد مدل 2017 گوشــی هوشمند آیفون منتشــر کرد و نشان داد اپــل در این زمینــه چگونه فکر می کند.
این تحلیلگر اظهار داشــت آیفونی که ســال آینده روانه بازار می شود، پس از گذشت چندین سال سرانجام یک تغییر کلی در بخــش طراحــی را در اختیار می گیرد، شیشــه آن در قسمت پشــت و جلو به صورت کاما ضدخش ســاخته شــده اســت و بدنه پرقدرت از جنس فواد ضدزنــگ دارد. 
تحلیلگــر برتر مرکز KGI بر این باور اســت که آیفون بعدی با تغییــرات قابل ماحظه در بخــش طراحــی می توانند محبوبیت بیشتری بین کاربران جهانی داشــته باشــد. ساخت همه بخش های بدنه این گوشی هوشمند از جنس شیشه از نظر فنی غیرممکن است و به همین خاطر اپل برای آن یک قاب فلزی در نظر گرفته است.

 

ایران:
روزنامه ایران از اعلام وضعیت 6 طرح کلان ملی در حوزه ارتباطات خبر داد و نوشت:
رئیــس پژوهشــگاه ارتباطات و فنــاوری اطاعــات آخرین وضعیت 6 طــرح کان ملــی در حــوزه ICT را اعلام کرد.
این مقام مسئول گفت: طرح هــای کالن ملی با هــدف بومی ســازی فناوری هــای ارتباطــی مــورد تأکید قــرار گرفته و هم اکنون طرح جویشــگر بومی به عنوان یکی از این طرح ها با رشــد فزاینده ای به ثمر نشســته اســت. وی ایجاد زیرساخت رایانش ابری را از دیگر طرح های کلان ملی برشمرد و اظهار داشت: در این زمینه به شرکت های دانش بنیان محصولات و خدمات رایانش ابری ارائه شده است.
 رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح های اینترنت اشــیا، شبکه های ارتباطی نســل پنجم و بیگ دیتا را از دیگر طرح هــای کلان ملــی در ایــن حوزه برشــمرد و افــزود: در حال رصد فناوری و تهیه نقشــه راه توســعه در این حوزه هســتیم. 
 وی تجاری سازی فناوری و ایجاد پارک تخصصی حوزه فاوا را در راســتای تجاری ســازی محصولات فناوری بومی عنوان کرد و گفت: طی شش ماه اول امسال، زیرساخت اولیه این پارک شــکل گرفته اســت و طرح اســتقرار شــرکت های نوپا برای کاربردی کردن فناوری های بومی در 6 ماه آینده اجرایی می شود.



کسب و کار:
روزنامه کسب و کار از انفجار آیفون 7 خبرداد و نوشت:
طی اخبار منتشر شده،در چين، يك آيفون 7 به دليل نامعلوم منفجر شده است. 
اطلاعات زيادي از ايــن انفجار وجود ندارد و تنها چيزي كه عنوان شده  اين است كه يك كاربر در سايت Reddit چند عكس از آن منتشر كرده است. طبق ادعاي اين كاربر، او آيفون7 را سفارش داده و وقتي درب جعبه را باز كرده با اين صحنه مواجه شده است. 



صنعت، معدن، تجارت:
روزنامه صنعت، معدن، تجارت از  تضمین سطح کیفی خدمات پهنای باند خبر داد و نوشت:
شرکت ارتباطات زیرساخت به زودی پهنای باند اینترنت را با تفاهمنامه سطح خدمات SLA واگذار می کند که براساس آن سطح کیفی خدمات پهنای باند تضمین می شود. 
 به گفته اسماعیل رادکانی، معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت ؛ علاوه بر این شاخص های کیفی سرویس پهنای باند اینترنت روی سایت منتشر خواهد شد تا در دسترس همگان قرار گیرد. 
این مقام مسئول عنوان کرده که پیش از این شرکت ارتباطات زیرساخت سرویس های دیتای داخلی را با SLA واگذار می کرد و شاخص های کیفی این سرویس نیز از طریق سایت شرکت ارتباطات زیرساخت در دسترس عموم مشتریان قرار گرفته است.
گفتنی است؛ سرویس SLA توافقنامه کیفیت سطح خدمات است که میان سرویس دهنده و مشتریان اینترنت منعقد می شود و بر مبنای آن سرویس دهنده ملزم به ارائه سرویس طبق توافق انجام شده خواهد بود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.