صنایع فلزسازی، شیمیایی، فناوری هوایی و تولید مواد پلاستیک به‌ شکل سنتی مهم‌ترین منابع اقتصادی در ایالت براندنبورگ آلمان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر دپارتمان توسعه اقتصادی براندنبورگ آلمان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ،خواستار همکاری تجاری در زمینه تولید فلزات ، صنایع شیمیایی و تولید مواد پلاستیک با استان اصفهان شد.

سباستین ساول گفت: صنایع فلزسازی، شیمیایی، فناوری هوایی و تولید مواد پلاستیک به‌ شکل سنتی مهم‌ترین منابع اقتصادی در این ایالت بوده است.

وی ، شاخه‌های فناوری مدرن تولید انرژی و بیوتکنیک را مهم توصیف کرد که ظرفیت های بالایی دارد.

رئیس اتاق بازارگانی اصفهان هم ظرفیت تولید مشترک بین براندنبورگ و اصفهان را در زمینه های مختلف صنعتی، معدنی وکشاورزی بیان کرد و گفت: این اتاق برای برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران آلمانی با فعالان اقتصادی استان اصفهان آمادگی کامل دارد.

عبدالوهاب سهل آبادی استان اصفهان را صنعتی ترین استان ایران معرفی کرد و افزود: از این ظرفیت می توان برای توسعه روابط صنعتی بین دو کشور ایران و آلمان استفاده کرد.

رئیس اتاق بازارگانی اصفهان اصفهان را قطب نساجی، فولاد، صنایع شیمیایی و سنگ های تزیینی برشمرد و گفت : بسیاری از واحدهای تولیدی این استان همکاری نزدیکی با شرکت های آلمانی دارند و امیدوارهستیم این ارتباط ها در دوران پسا تحریم تقویت بشود.

ایالت براندنبورگ در شرق کشور آلمان یکی از ایالت‌های جدید، پس از اتحاد آلمان های شرقی و غربی در سال 1990 است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.