ارتش سوریه در عملیات امروز خود، هشت ساختمان را در منطقه روستایی خان‌الشیخ در غرب دمشق از تروریست‌ها بازپس گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به گزارش یک منبع نظامی سوری، نیروهای ارتش سوریه با کمین در مسیر تحرکاتی تروریست ها در مناطق میان "سلیمه" و "رستن" در شرق دمشق، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

 ارتش سوریه با هدف قرار دادن تروریست ها در محله جوبر، عربین، تل الصوان و حتیته الجرش در روستاهای شرقی دمشق خسارات مالی و جانی بسیاری بر تروریست ها وارد آورد.

در منطقه دیرخبیه در روستاهای غربی دمشق نیز ارتش سوریه 30 تروریست جبهه النصره را به هلاکت رساند و 12 قبضه تسلیحات آنها را منهدم ساخت.

به گفته این منبع نظامی، نیروهای ارتش که به سوی دیرخیبه در حرکت بودند با گروه های تروریستی که قصد نفوذ به مراکز نظامی منطقه را داشتند، درگیر شدند. این درگیری ها به انهدام 4 خودروی زرهی و 8 موتورسیکلت و هلاکت 30 تروریست منجر شد.

ارتش سوریه همچنین سیطره خود بر 8 ساختمان در جنوب غرب بلندی‌های ابوسیه در منطقه خان الشیخ را تثبیت کردند. در این درگیری ها نیز شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند و برخی از عناصر نیز از این منطقه سلاح های خود را رها کرده و فرار کردند.

در منطقه درعا نیز نیروهای ارتش سوریه در محله عباسیه با تروریست‌های جبهه‌النصره درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار