اقشار بسیج چهارمحال و بختیاری در جلب مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان مشارکت می کنند.

مشارکت اقشار بسیج در جلب مشارکتهای مردمی ستاد اربعین
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید جعفر موسوی مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی جلب مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان، ضمن تشریح عملکرد ستاد در بخش های مختلف، خواستار استفاده از ظرفیت اقشار بسیج برای اطلاع رسانی، جلب مشارکتها و جمع آوری نذور مردمی برای موکب این استان با عنوان «قمر بنی هاشم (ع)» در کربلای معلا شد.

سرهنگ مهران مرادی معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم (ع) و مسئولان اقشار بسیج استان هم راهکارهای پیشنهادی خود در این زمینه را مطرح کردند.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری در ایام اربعین امسال با برپایی موکب «قمر بنی هاشم (ع)» در کربلای معلا، مسئولیت تغذیه و اسکان روزانه 10 هزار نفر از زائران و عزاداران حسینی (ع) را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
باسلام وخسته نباشید برادراحمدی.لطفاَََ شماره تماس(هم ایرانی و عراقی)خدایی نکرده در صورت بروزمشکل در عراق جهت هماهنگی و اعلام مشکل اعلام بفرماییدیاانکه در بین راه ایستگاه های زیادی مانندپزشکی و غیره برای رسیدگی به مشکلات ایرانی ها اعلام فرمایید اگر مشکلی پیش آمد خدایی نکرده چه بکنیم چه کسی به فریادمان میرسد لطفاََپیش بینی های لازم را قبل از سفر آغازو اقدام نمایید.انشااله زائر اربعین هستم به همراه همسرم.جوان هستیم و خیلی ها مثل ما هستند
آخرین اخبار