فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت: باند سارقان خودرو های پرايد در شهر کرمان متلاشی شد.

باند سرقت خودرو های پرايد در کرمان متلاشی شد
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو پرايد در سطح شهر کرمان و شهرهاي اطراف پيگيري اين موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي گفت: ماموران انتظامي کلانتري 14 موفق شدند با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي سه نفر از اعضاي اين باند که با يک دستگاه خودرو مسروقه در حال تردد بودند را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه آن ها را دستگير کنند.

روانبخش  خاطر نشان کرد : سارقان دستگير شده که يکي از آن ها زن بود در بازجويي هاي ماموران پليس به سرقت   6 دستگاه خودرو پرايد در شهر کرمان اعتراف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعدادي ضبط، باند، وسايل منزل و مدارک هويتي مسروقه را نيز کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان با اشاره به سابقه دار بودن متهمان که به تازکي   از زندان آزاد شده بودند، ابراز داشت: در اين پرونده يک نفر مالخر نيز دستگير و به همراه سارقان به منظور پيگيري پرونده تحويل دستگاه قضايي شدند.

وي در پايان با اشاره به تقويت بخش‌هاي مختلف پليس در راستا پيشگيري از سرقت و برخورد قاطع با سارقان بر لزوم رعايت نکات ايمني و حفاظتي از سوي شهروندان تاکيد کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار