در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان بوشهر که با حضور علی کفاشیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال برگزار شد، هدیه داده شده به علیرضا صمیمی را پس گرفتند!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال استان بوشهر که با حضور علی کفاشیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال برگزار شد، اتفاق عجیبی رخ داد که جالب توجه بود!
 
در این مراسم محمد نجفی رییس هیات فوتبال از علیرضا صمیمی دروازبان پر افتخار بوشهری تیم ملی فوتسال ایران دعوت کرد تا در مجمع حضور یابد و از این بوشهری شایسته تجلیل گردد. در لحظه ای که نجفی قرار بود لوح تقدیر و هدیه ای را که برای صمیمی در نظر گرفته بود به او تحویل دهند بدهد، اعلام کرد آقای کفاشیان می گوید سکه را به آقای صمیمی ندهید تا ما در فدراسیون به شکل بهتری پرداخت کنیم و به این بهانه سکه تحویل داده را مجددا از علیرضا صمیمی پس گرفت و در جیب خود گذاشت!
 
این در حالی بود که هدیه از طرف هیات فوتبال بوشهر بود و ربطی به جای دیگری نداشت که در حضور رسانه ها و مهمانان دعوت شده به این گونه ناپسند با گلر ارزنده تیم ملی فوتسالمان برخورد شود.
 
هرچند یک سکه یا چند سکه برای تجلیل از قهرمانان ملی بی ارزش است اما پس گرفتن هدیه! کار ناشایستی بود که در قبال این قهرمان ملی صورت گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار