بسکتبالیست آملی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان دعوت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود فلاح، رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان آمل گفت: تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل هم از سال ‌های گذشته در عرصه حرفه ‌ای تیم‌ داری دارد و معلولان زیادی را از انزوا درآورده و وارد ورزش کرده است.

وی افزود: این تیم با حمایت بخش خصوصی و شهرداری آمل تاکنون توانسته مقام‌های زیادی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده و ورزشکاران زیادی را راهی اردوی مختلف تیم ملی کند.

فلاح با بیان اینکه کوچک ‌ترین عضو تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل به تازگی توانست نظر کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان در رده جوانان را به خود جلب کند، گفت: مهدیار مظلوم طی روزهای گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شد و امیدواریم با درخشش در این رده بتواند به عنوان نماینده مازندران راهی مسابقات جهانی و قاره‌ ای شود.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر معلولان در رده جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خود را آماده می‌ کند که این رقابت‌ های مهم بهمن امسال به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌ شود.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان آمل گفت: مسابقات انتخابی رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر معلولان هم سال آینده به میزبانی کشور کانادا برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار