قول همکاری بانک‌های بزرگ اروپایی با ایران از طرف مدیرعامل صندوق بین المللی پول،انتقاد از تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان ومشارکت 15.3 درصدی خانوار درسرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از مهمترين اخبار اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار  بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اقتصادی امروز به شرح ذیل است:


در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، هیئت عالی رتبه ایران با کریستین لاگارد مدیرعامل صندوق بین المللی پول دیدار و گفت‌وگو کرد.
عناوين

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود خرید مداوم محصولات کشاورزی توسط دولت اما پرداخت مطالبات کشاورزان همچنان با تاخیر صورت می گیرد.


رئیس مرکز آمار ایران از مشارکت 15.3 درصدی خانوار تا صبح امروز 5 شنبه 22 مهرماه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد.
عناوين

کارشناسان دیدگاه های متفاوتی در خصوص صادرات سیمان دارند عده ای صادرات سیمان به خارج ازکشور را به معنای فروش سوخت می دانندو برخی دیگر ار ناتوانی کارخانه های بتن سازی در خرید تولیدات داخل میگویند.


استاندارد از پایه‌های استوار علم است که در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقش بسزایی دارد و باید در جهت افزایش سطح کیفیت تلاش کرد تا به فن‌آوری پیشرفته تولید هر محصول نایل آمد.
عناوين

در شهریورماه امسال۴۰ هزار و ۶۸۷ فروند هواپیما در۴۶ فرودگاه ایران نشست‌ و برخاست داشتند که این آمار حاکی از رشد ۲۳ درصدی ین امر نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است


مدیر عامل اتحادیه تعاونی های لبنی گفت:با توجه به پیگیری های وزارت جهاد کشاورزی و تولید کنندگان انتظار داریم با مرتفع شدن موانع تا اواخر ماه صادرات انواع محصولات لبنی به این کشورصورت گیرد.
عناوين

طبق آمار گمرک در 5 ماه منتهی به مردادماه سال جاری بیش از 67 تن گل خشک شد و گلبرگ محمدی از کشور صادر شده است که عمده این صادرات به کشور آلمان بوده است.


رنو کپچر و سانگ یانگ تیوولی دو خودروی هم کلاس (Crossover) هستند که امروزه به سبب طراحی اسپرتشان در میان جوانان محبوبیت خاصی دارند.
عناوين

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به اصل حمایت از تولیدات داخل در راستای اقتصاد مقاومتی و ظرفیت موجود در کشور واردات واگن و ریل قابل توجیه نیست.


وزیر امور اقتصادی و دارایی پس ازشرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول گفت:در فضای جدید پسابرجام، انتظار طبیعی ما ارتقای روابط بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با ایران است
عناوين



انتهای پيام/























اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار