همایش بزرگ ما زنده ایم در مدارس دخترانه استان مرکزی برگزار شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ همایش بزرگ "نهضت ما زنده ایم” با هدف احیای هویت دینی و تحکیم مبانی اعتقادی و دفاع از ارزش‌های اسلامی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان مرکزی برگزار شد.
نهضت دخترانه «ما زنده ایم» با بهره‌گیری از کتاب «من زنده ام» خانم معصومه آباد در سالروز اسارت این بانوی آزاده ، و با هدف احیاء هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های اسلام ، انقلاب و فرهنگ ملی در بین دختران جوان برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود.
شاخص‌های نهضت دخترانه «ما زنده ایم» برگرفته از پیام مقام معظم رهبری و سیره شهدای زن شامل عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت است.
این همایش با هدف ترویج توسعه عمومی فرهنگ اصیل عفاف و حجاب و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی در میان دختران ایران اسلامی برگزار می شود.
 ترغیب دختران متدین و انقلابی برای مقابله موثر در با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی، تقویت شجاعت ، عفت و مسئولیت در بین دختران جوان، معرفی جذابیت های دین مبین اسلام و تقویت انگیزه دینی و ارزشی در بین دانش‌آموزان دختر، ایجاد زمینه آشنایی و ارتباط دختران دانش‌آموز با الگوهای روز و معرفی الگوهای جامعه پذیر به دانش‌آموزان دختر برای الهام گیری تولید و تکثیر شخصیت‌های تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این نهضت دخترانه است.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.