عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که برای ما تدارک برجام دو، سه و چهار دیده‌اند چیزی را می‌خواهند از ما بگیرند که اکسیر پیروزی‌های بزرگ ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین صفارهرندی  در یادواره 55 شهید کارمند خمینی‌شهر در محل سینما فرهنگ اظهار کرد: اعتقاد دارم ظرفیتی که امروز در نظام و کشور ما وجود دارد اثر شهادت است.

وی با بیان اینکه جریان شهادت به معنای واقعی باعث ایجاد حرکت، جهش و استقلال ما شده است، گفت: تقدیم 2 هزار و 300 شهید در شهرستان خمینی‌شهر به عنوان از دست دادن 2 هزار و 300 نفر نیست بلکه این شهدا سرمایه و دارایی مردم خمینی‌شهر محسوب می‌شوند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پیام هر یک از شهدا باعث می‌شود تا جوانان و نسل‌های بعدی در جبهه دفاع از نظام و انقلاب حاضر باشند، عرصه ایثار و شهادت محصول نگاه عاشورایی و کربلایی است.

صفارهرندی با بیان اینکه یک عده قصد تخریب این نگاه را دارند، بیان داشت: یک عده تلاش می‌کنند تا جوانان ما نگاه عاشورایی و کربلایی نداشته باشند این افراد به دنبال تدارک و ایجاد پیوند با قدرت‌های شیطانی برای مملکت هستند.

وی افزود: کسانی هستند که فکر می‌کنند به خاطر پایبندی‌مان به انقلاب و نظام ضرر می‌کنیم، بنابراین باید با آمریکا تعامل کنیم و زلفمان را با زلف آمریکا گره بزنیم.

صفارهرندی تصریح کرد: کسانی که برای ما تدارک برجام دو و سه و چهار دیده‌اند چیزی را می‌خواهند از ما بگیرند که اکسیر پیروزی‌های بزرگ ماست این افراد به دنبال آن هستند تا تفکر ایثار و شهادت را از ما بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: بعضی می‌خواهند القا کنند که اشتباه کرده‌ایم چیزی را به نام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب را انتخاب کردیم؛ آن‌ها اعتقاد دارند باید این باورها و اعتقادات را ترک کنیم تا دنیا با ما رفیق شود، این افراد حتی راضی هستند اسم نظام و انقلاب باشد ولی از نظر محتوا خالی شود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: عده‌ای اعتقاد دارند پایبندی نظام اسلامی به شریعت الهی را باید از دست بدهیم و به حقوق بین‌الملل و حقوق بشر جهانی تن دهیم، این افراد اعتقاد دارند نظام اسلامی باید تسلیم حقوق بشر شود.

صفارهرندی با بیان اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند تا از دفاع از مظلوم دست‌برداریم، افزود: در برجام‌هایی که برای ما تدارک دیده‌شده می‌خواهند ما را تسلیم خود کنند، این افراد می‌گویند دفاع از مظلوم قدیمی شده و باید با دولت‌های جهانی تعامل کنیم.

وی با بیان اینکه طبق آیه قرآن ما موظف به دفاع از حقوق مظلوم و مبارزه با ظالم هستیم، ادامه داد: باید مراقب تحفه نامبارکی که برای نظام و انقلاب تدارک دیده‌شده باشیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهرستان خمینی‌شهر به نام دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام مشهور و زبانزد است تصریح کرد: شهرستان خمینی‌شهر نشان و افتخار ارزشمندی به سینه خود دارد.

وی با بیان اینکه تقدیم 2 هزار و 300 شهید و سردار در دوران دفاع مقدس مهم‌ترین نشان افتخار برای شهرستان خمینی‌شهر است، تصریح کرد: 55 شهید کارمند در خمینی‌شهر گواه و نشان‌دهنده این است که ظرفیت و استعداد همراهی با حق در مردم این دیار بالاست.

صفارهرندی با بیان اینکه نام‌گذاری شهرستان خمینی‌شهر به نام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از افتخارات مهم این شهرستان محسوب می‌شود، بیان داشت: اگر الگویی مثل واقعه عاشورا نبود محال و بعید بود رزمندگان و محبین اهل‌بیت برای اهدای جان و خون خود در راه خداوند از یکدیگر سبقت بگیرند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.