فرمانده انتظامی مازندران از کشف بيش از 150 ميليارد ريال کالای قاچاق در 6 ماه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران گفت : با اجرای بيش از نه مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان، بيش از 150 ميليارد ريال کالای قاچاق در 6 ماه نخست امسال کشف شد.

وی از افزايش 14 درصدی کشفيات کالای قاچاق در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: 12 باند قاچاق کالا و ارز در اين مدت در استان شناسايی و متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکيد بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در 6 ماه دوم امسال ، از فعاليت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنيتی استان خبر داد.

سردار ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به نقش مردم و دستگاه های دولتی و غير دولتی در همکاری با پليس برای مقابله با قاچاق کالا، افزود: تعامل و همکاری مردم با پليس نقش سازنده ای در موفقيت نيروی انتظامی در مقابله با کالای قاچاق دارد.

وی عدم خريد کالای بی کيفيت خارجی قاچاق در بازار و حمايت از توليدات داخلی را در پيشگيری از قاچاق کالا مهم دانست و تاکيد کرد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نياز به عزم همگانی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار