فرماندار گناباد گفت :جاده گناباد به باید به راه اصلی تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی نبی پور افزود : جاده گناباد به خواف به طول ۱۴۰ کیلومتر با وجود تردد بسیار وسایل نقلیه سنگین و حمل و نقل کالا، در وضعیت راه روستایی قرار دارد که باید به راه اصلی تبدیل شود.

نبی پور اظهار کرد : درخواست تامین اعتبار برای ارتقای وضعیت این جاده از محل ماده ۲۱۵ برنامه پنجم از طریق مسئولان ذیربط ارسال شده که هنوز در معاونت راهبردی رئیس جمهوری در دست بررسی است.

او گفت: ۱۴ کیلومتر از این مسیر در فاصله چاه مسیله به گیسور گناباد پارسال آسفالت شده است.

نبی پور افزود: جاده فردوس، گناباد و خواف یکی از جاده های پر تردد ترانزیتی خراسان جنوبی و خراسان رضوی محسوب می شود که مسیر فردوس به گناباد راه اصلی و مسیر گناباد به خواف به صورت راه روستایی است.

او اظهار کرد: علاوه بر آن جاده فردوس به گناباد از نقاط حادثه خیز است و پیگیریهایی برای تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای اصلاح آن انجام شده است.

فرماندار گناباد ادامه داد: جلسه مشترکی در آینده نزدیک با حضور فرمانداران و نمایندگان این شهرها در مجلس شورای اسلامی برای بررسی بیشتر و اتخاذ راهکارهای مناسب برگزار خواهد شد.

همچنین گفتنی است اعضای شورای اسلامی، آموزش و پرورش، انجمن صنفی کامیون داران و جمعی از ساکنان مناطق روستایی گناباد و خواف با ارسال طوماری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تعریض جاده فردوس ، گناباد و خواف شدند.

انتهای پیام// ح ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.