دو نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گناباد در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، موفق به کسب دو عنوان برتر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: خانم سمانه نجفی در رشته ترتیل بخش اساتید و آقای جلال مؤمن بیلندی در رشته ترتیل بخش کارکنان، موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

محمد شمسی ثانی تصریح کرد: در مرحله دانشگاهی این دوره از جشنواره قرآن و عترت، 385 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند که از این تعداد 113 نفر در بخش شفاهی و 272 نفر در بخش کتبی به رقابت پرداختند.

شمسی ثانی ادامه داد: با توجه به سرانه اختصاص یافته به دانشگاه، تعداد 18 نفر در بخش کتبی و 4 نفر در بخش شفاهی به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که در نهایت خانم نجفی رتبه سوم رشته ترتیل بخش اساتید و آقای جلال مؤمن بیلندی رتبه چهارم رشته ترتیل بخش کارکنان وزارت بهداشت را کسب کردند.

او با تبریک این موفقیت، یادآور شد: در اختتامیه این جشنواره که در آذرماه برگزار خواهد شد، از رتبه‌های برتر مرحله دانشگاهی و کشوری جشنواره قرآن و عترت تجلیل می‌شود.

انتهای پیام // ح ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.