مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:در آذربایجان غربی 44 نقطه پر حادثه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری با اشاره به ادغام راهداری وحمل و نقل پایانه ها بر آشنایی کامل روابط عمومی ها از وظایف و نکات کلیدی سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی های ادارات شهرستان باید با شناخت و آگاهی از نیازهای مردم، آن را به مدیران خود انتقال دهند و با یک ارتباط دو طرفه باعث ایجاد همدلی بین مردم و مسئولین شوند.  

وی در ادامه افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وظیفه تامین ایمنی تردد در جاده ها را به عهده دارد و باید به عنوان بهره بردار این سرمایه ملی حفظ کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان داشت: روابط عمومی نماد یک سازمان است و به عنوان بازوان توانا در ارزیابی اهداف سازمانی با شناسایی نقاط ضعف وظیفه سنگینی دارد.

وی  تامین ایمنی در جاده ها را از وظایف مهم راهداری عنوان کرد و گفت: استان آذربایجان غربی استان طولی، کوهستانی و برف گیری می باشد که هرگونه عملیات راهداری در این استان انجام می گیرد.

اکبری  بیان کرد: استان آذربایجان غربی دارای 12000 کیلومتر راه می باشد که شامل 7800 کیلومتر راه روستایی، 3800 کیلومتر راه آسفالته و مابقی راه شوسه و خاکی می باشد.

وی نقاط پر تصادف در استان را 44 نقطه اعلام کرد و افزود: در استان 29 راهدارخانه ثابت و 15 راهدارخانه مرکزی با 67 اکیپ راهداری وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  در ادامه از وظایف ادارات حمل و نقل گزارش مبسوتی داد و افزود: در استان آذربایجان غربی 16 صنف انجمن صنفی وجود دارد که ارتباط و هماهنگی با انجمن های صنفی از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.