نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حال امروز کشاورزان مساعد نبوده و وضعیت خوبی ندارند.

شهرودی/ اکبری*حال امروز کشاورزان خوب نیست/ محصولات کشاورزی از مالیات معاف هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور صحن علنی مجلس اظهار داشت: حال امروز کشاورزان مساعد نبوده و وضعیت خوبی ندارند برخی به نان شب خود نیز محتاج‌اند.

نماینده مردم رشت ادامه داد: سازمان‌های دولتی نه تنها هیچ‌گونه کمکی برای رفع مشکلات کشاورزان نکرده‌اند بلکه دیواری کوتاه‌تر از کشاورزان پیدا نکردند.

وی افزود: ما نمایندگان بخاطر اخذ مالیات ارزش افزوده به خدمت رئیس سازمان امور مالیاتی رسیدیم و طبق ماده 12 قانون مالیات برارزش افزوده محصولات کشاورزی از مالیات معاف هستند حال چرا این مالیات از کشاورزان اخذ می‌شود.

جوریابی با اشاره به گماردن برخی مسئولین برکنار شده در حوزه آب عنوان کرد: چرا مسئولان وزارت نیرو برخی از مسئولین برکنار شده در حوزه نیرو را به سمت‌های بالاتر در وزارت نیرو منصوب می‌کنند.  از وزیر نیرو که فردی کوشا و مدبر است انتظار داریم که به اطراف خود بیشتر توجه کند.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم دولت به داد کشاورزان برسد و مدیرانی که لایق و مدبر بوده را برای رفع مشکلات کشاورزان تعیین کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، نمایندگان ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار