شهردار گناباد از واگذاری یک دستگاه گریدر کمرشکن به شهرداری گناباد به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی تقوی گفت: در دیدار وزیر کشور که توسط نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس برنامه‌ریزی شده بود یک دستگاه گریدر کمرشکن به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی وزرات کشور به شهرداری گناباد واگذار شد.

وی اظهارکرد: همچنین در این دیدار یک دستگاه مینی‌لودر به گناباد تخصیص داده‌شد و مراحل تحویل در دست اقدام می باشد و ۲۷۴ تن قیر رایگان نیز به شهرداری گناباد واگذار شد.

تقوی به دیدار معاون ستاد زائر استانداری خراسان رضوی درخصوص شهرک زائر گناباد اشاره و افزود: در این دیدار گناباد به عنوان عضو رسمی کارگروه زیربنایی زائر خراسان رضوی شناخته شد.

شهردار گناباد با اشاره به انجام آسفالت معابر نوقاب، کوی شرقی و مرکزی گناباد از مردادماه اذعان کرد: از ابتدای مردادماه تاکنون ۸۵ هزار مترمربع از معابر سطح شهرگناباد آسفالت شده است که در این میزان آسفالت یک هزار و ۷۰۰ تن قیر مصرف شده و هزینه تمام شده این میزان آسفالت مبلغ ۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال می‌باشد.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.