تجلیل از عبدالمجید نجفی نویسنده برجسته کتاب کودک در تبریز

همزمان با برگزاری جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تبریز از نویسنده برجسته تبریزی در حوزه کتاب کودک تجلیل شد.

تجلیل از عبدالمجید نجفی نویسنده برجسته کتاب کودک در تبریز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و انجمن نویسندگان کتاب کودکان و نوجوانان ایران امروز در مراسمی از عبدالمجید نجفی تقدیر کردند.
یوسف زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت : عبدالمجید نجفی یکی از گنجینه های ادبیات کودک و نوجوان و از مفاخر ادبی استان و ایران است که به زیبایی فرهنگ اصیل مردم تبریز و ارزشهای سنتی و تاریخی ما را در داستانهایی جذاب برای مخاطبان کودک و نوجوان نقل می کند.
وی افزود : فعالیتهای موثر  وی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در اذهان مردم ماندگار است اما باید بدانیم که در طول سالهای اخیر از چنین نویسندگانی در استان نداشته ایم و شایسته است در این زمینه همت شود.
عبدالمجید نجفی متولد 1339 در تبریز دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و مدرس ادبیات داستانی و مسائل تئوریک ادبیات است.
این نویسنده تا کنون بیش از 40 اثر شاخص داستانی در حوزه کتاب کودک و نوجوان نگارش کرده و آثار وی تاکنون 4 بار در جشنواره های مختلف به عنوان کتاب سال انتخاب شده است.
مهمترین اثر وی با عنوان دختری به نام پریا در سال 82 به عنوان کتاب برتر سال کودکان و نوجوانان ایران برگزیده شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.