رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: وزیر ورزش از مدیران با سابقه ای است که قدرت اجرایی بالایی دارد.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد:سلطانی فر از مدیران با سابقه ای هستند که مدیریت اجرایی بسیار خوبی دارند و شرایط فعلی ورزش کشور ما نیازمند حضور یک مدیر توانا است که قدرت اجرایی داشته باشد.

وی افزود: برنامه هایی که وزیر ورزش اعلام کردند قابل تامل است چون به مسائل مهمی توجه داشت و البته این موضوع را باید در نظر گرفت که اجرای این برنامه همکاری تمامی مسئولان در فدراسیون ها را می طلبد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ادامه داد:نباید انتظار داشته باشیم که فقط یک نفر مسئول امور ورزشی است بلکه همه کسانی که در عرصه ورزش فعالیت دارند ملزم به اجرای درست برنامه ها هستند.

علیپور اظهارداشت: در بخش های ورزشی کاستی های وجود دارد که تنها از طریق تعامل صورت می گیرد معتقدم سلطانی فر با سابقه مدیریتی خوبی که دارد می تواند در تسریع این موضوع کمک کند.

وی تصریح کرد: از موضوعات مهمی که سلطانی فر به آن توجه ویژه دارد ورزش همگانی است که در گرایش افراد جامعه به ورزش موثر است از مسائل دیگر که او در برنامه هایش مورد توجه قرار داد ورزش بانوان است که ان را بسیار پررنگ جلوه داد.

وی افزود: بخشی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهد و با توجه به پتانسیلی که در این حوزه داریم برنامه های وزیر ورزش می تواند تحولی بزرگ ورزش بانوان بوجود آورد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: در برنامه هایی که وزیر ورزش مورد توجه قرار داد بحث قهرمانی کردن ورزش در کنار همگانی بودن آن است که تاکید بسیار داشتند تا ورزشکاران ما در میادین ورزشی افتخار آفرینی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین سلطانی فر به مسائل استعدادیابی در ورزش وتقسیم امکانات ورزشی به طور عادلانه در بین فدراسیون های ورزشی نیز توجه ویژه داشت که اگر فرصت کافی برای اجرای برنامه در اختیار داشته باشد تحولی در ورزش به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار