«انتشارات ثالث» امسال با 100 اثر در شصت و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت شرکت داشت.

محمد علی جعفریه مدیر عامل انتشارات ثالث در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور این انتشارات در شصت و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت گفت: ما امسال با 100 اثر در نمایشگاه حاضر شدیم و از جمله برنامه هایی که داشتیم رونمایی کتاب «کامو آرمان سادگی» ترجمه مهشید میرمعزی بود که با حضور نویسنده اثر «ایریس رادیش» آیین آن برگزار شد. همچنین در خصوص فروش کپی رایت نیز مذاکراتی داشتیم که ادامه این مذاکرات در تهران انجام خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: از میان کتاب‌هایی که در این نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفت می‌توان به «روضه نوح» اثر حسن محمودی، «گاماسیاب ماهی ندارد» اثر حامد اسماعیلیون و «آن ها که ما نیستیم» نوشته محمد حسینی اشاره کرد.

جعفریه در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه با برنامه ریزی خوبی مواجه بود که با استقبال بسیار خوبی هم از سوی بازدیدکنندگان رو به رو شد. همچنین در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اتحادیه ناشران کتاب فروشان قدم مثبتی را پایه گذاری کرد که اگر در سال های آتی ادامه داشته باشد ان شاالله به یکسری از اهداف مورد نظر خواهیم رسید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.