استاندار گفت : واحدهای تولیدی نیمه فعال استان قزوین در حال رونق گرفتن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود : پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها رونق خوبی در سطح واحدها بوجود آورده  و واحدهای نیمه فعال به صورت فعال درآمده است.

وی ضمن تاکید بر تسریع و افزایش پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از سوی بانک ها گفت :  بانک ها در حرکت چرخ تولید و صنعت نقش مهم و کلیدی را ایفا می کنند که در این زمینه باید انعطاف پذیری های لازم را برای  بررسی موضوعات واحدهای تولید داشته باشند.

همتی در ادامه از تشکیل کارگروه برای بررسی وضعیت قابل احیا بودن واحد های صنعتی خبر داد و گفت : در گام نخست 232 واحد در داخل شرکت شهرک‌های صنعتی بررسی شد که از این تعداد، 104 واحد واجد شرایط قابلیت احیا شدن را دارند .

استاندار با بیان اینکه واحدهای واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به بانک‌های استان معرفی می‌شوند، افزود : 494 طرح با پیشرفت بالای 60 درصد هم به بانک‌ها برای اعطای تسهیلات معرفی شده است.

همتی اظهار داشت: پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی به مقدار کافی بوده و دوره بازپرداخت این تسهیلات باید توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کنترل و نظارت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار