الیاس حضرتی در صفحه اینستاگرامش نامه مجمع نمايندگان استان تهران به رئیس جمهور برای رسیدگی به آلودگی هوای تهران را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه مجمع نمايندگان استان تهران به رئیس جمهور برای رسیدگی به آلودگی هوای تهران صفحه اینستاگرام خودرا به روز رسانی کرد .
در این پست آمده است:
جناب آقای دکتر روحانی.ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران .با سلام و احترام .همانطوریکه مسنحضرید سالیان متمادی است که تهران و برخی از کلانشهر های کشور در بسیاری از روزهای سال از آلودگی هوا در رنج و مشقت می باشند و مردم شریف و نجیب این کلانشهر ها ناگریز به تنفس در هوای آلوده و تحمل انواع بیماری های حاد و حتی رقم خوردن مرگ شهروندان بی شماری هستند. معضل آلودگی هوای تهران و اکثر کلانشهرهای دیگر عمدتا ناشی از عدم مدیریت صحیح و منطبق بر استاندارد های جهانی است و جنس آن با آلودگی ناشی از ریزگردها که منشاء خارجی دارد متفاوت است و باعزم و تدبیر صحیح می توان در کوتاه مدت به مقابله با آن پرداخت. لذا ضروریست شخص جنابعالی در این موضوع مهم ورود نموده و به قید فوریت دستور فرمایید نهاد ها و مراجع ذیربط تدابیر لازم را اندیشیده و تصمیمات جدی در این خصوص اتخاذ نمایید."مجمع نمایندگان استان تهران"



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
می گذاشتند چهار سال دولت تموم می شد بعد نامه می زدند
آخرین اخبار