بررسی افزایش دوبرابری قیمت کره در بازارهای جهانی و آمار جدیدی از ورود ساعت‌های تقلبی مجوزدار از مهمترین عناوین اقتصادی امروز بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین عناوین امروز به شرح زیر است:

در بازار آزاد امروز ، سکه طرح قدیم با 13 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و 114هزار و 200 و نرخ دلار به سه هزار و 713 تومان رسید.
افزایش چک برگشتی، مبادلات بازار را مختل می کند و بی‌اعتمادی مردم به شرایط اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

گمرک ایران در واکنش به خبر واردات ساعت‌های تقلبی به کشور اعلام کرد استانداردی برای واردات ساعت به کشور تعریف نشده و هیچ گزارشی از اتحادیه صنف ساعت درخصوص واردات ساعت‌های تقلبی رسما دریافت نشده است.

ورود ساعت‌های تقلبی مجوز دار/فروش ساعت‌های 250میلیونی در بازار

علیرضا خانلو نایب رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ساعت گفت :ساعتهای تقلبی عمدتا از کشور چین و با برگه سبزو مجوز قانونی وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد کشور می شود.

///////////

گرانی کره در راه است

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: با توجه به افزایش دوبرابری قیمت کره در بازارهای جهانی باید گفت که پس از محاسبات لازم از سوی هیئت مدیره نرخ کره داخل افزایش خواهد یافت.

16 هزار طرح ایجادی و توسعه ای بالغ بر 56 هزارمیلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۲۴قرارداد تخصصی در حوزه سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت با ارزشی بالغ بر3.6 میلیارد دلار به ثبت رسیده است.


///////////


صنعت کفش ایران در خطر نابودی / اجناس چینی بازار داخلی را قبضه کرده است !

کارشناسان معتقدند با وجود اینکه پتانسیل بالایی برای تولید کفش در کشور وجود دارد، واردات بی رویه، این صنعت را زمین گیر کرده است.

پرورش ماهی در قفس فرصتی پیش روی شیلات/زیرساخت های اجرای طرح در کشور فراهم است؟

مدیر عامل اتحادیه تکثیر ، پرورش و صادرات آبزیان گفت :دانش فنی و زیر ساخت های لازم برای توسعه طرح پرورش ماهی در قفس در کشور به طور کامل فراهم نشده از این رو این طرح کمی جنبه شعاری دارد.
رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی گفت: ایجاد شرکت های مادر تخصصی اقتصادی و عضویت صادرکنندگان در این انجمن می تواند علاوه بر پایداری صادرات ارزش افزوده بالایی را برای کشور به ارمغان آورد.
بر اساس آمار گمرک در 7 ماه منتهی به مهر ماه سال جاری، بیش از هزار تن سنگ مخصوص کف و دیوار ساختمان وارد کشور شده است.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ورود غیر قانونی کالا به کشور موجب ورشکستگی بسیاری از واحدهای تولیدی و از بین رفتن بیش از یک میلیون و پانصد هزار فرصت شغلی شده است.
قیمت سبد نفتی اوپک با دو دلار افزایش به 44 دلار و 34 سنت برای هر بشکه رسید.

تا کنون 800 هزار نفر از سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چزابه وارد کشور شدند همچنین در اواخر هفته برای این مناطق بارش پراکنده و رگبار پیش بینی می شود.
براساس تحلیل داده و نقشه های پیش یابی هواشناسی تداوم استقرار توده هوای سرد تا پایان هفته در غالب مناطق کشور بخصوص شمال و شمال شرق کشور پیش بینی می شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار