دو کیف قاپ حرفه ای بعد از دستگیری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی دلیجان، به هفت فقره کیف قاپی در شهرهای قم، دلیجان و محلات اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت:در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهرستان دلیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات اولیه پلیس یکی از سارقان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود در احومه شهرستان دلیجان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان داشت: سرانجام متهم در بازجویی های پلیس به هفت فقره کیف قاپی با همدستی یکی از دوستان خود در شهرهای دلیجان ، محلات و قم اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یکی دیگر از سارقان در عملیاتی جداگانه خاطر نشان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

هاشمی در پایان از شهروندان خواست تا همواره توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.