جوانان، بخش مهمی از جامعه ما هستند و مسلماً مسئله جوانان دغدغه‌ای برای فیلمسازان و رسانه است.

پرداخت به مسائل جوانان در رسانه، زمینه رشد و توسعه را فراهم می‌کند
سعید سلطانی، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دغدغه فیلمسازی برای جوانان گفت: جوانان، بخش مهمی از جامعه ما هستند و مسلماً مسئله جوانان دغدغه‌ای برای فیلمسازان و رسانه است. در واقع پرداخت به مسائل جوانان، فرایندی برای رشد کشور و موضوعی غیرقابل انکار است.
 
وی درباره پرداخت به نیاز جوانان در فیلم‌سازی اظهار داشت: خوشبختانه در تلویزیون، فیلمساری در مورد جوانان و برای جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است. آنچه مشخص است، توجه به امور جوانان در دستور کار قرار دارد و در این میان شاید عواملی باشند که در کار اخلال ایجاد کنند. اما بر اساس نیاز جامعه، پرداخت به مسائل جوانانه و جوان پسند در اولویت کار رسانه‌هاست.
 
کارگردان سریال تلویزیونی «ستایش» درباره علاقه به بازیگری به عنوان شرط موفقیت در این کار تصریح کرد: جوانانی که با اشتیاق زیاد سراغ بازیگری آمدند، باید بدانند بازیگری یک حرفه و علم است که با تجربه و صاحب سبک شدن به دست می‌آید. در این بحث، تنها خواستن و علاقه‌ کارساز نیست؛ بلکه باید تحصیلات آکادمیک هم در کنار ذوق و علاقه وجود داشته باشد؛ زیرا همه این عوامل با هم دخیل هستند.
 
کارگردان مجموعه تلویزیونی «ساعت صفر» درباره موانع پرداخت به موضوع جوانان در فیلم و سریال اشاره کرد: ما یکسری شرایط و ضوابط تولید فیلم و برنامه داریم که مخصوص طیف بخصوصی نیست؛ تلویزیون سعی می‌کند با یک نگاه سالم و پویا که در دستور کار است، برای جوانان کار کند و دغدغه رسانه نیز همین است. بیشتر جمعیت کشورمان مشتاق کار هستند و سکان هدایت کشور به عهده جوانان است و بی توجهی به آن‌ها، بی توجهی به آینده کشور است و قانونی نیست که این موضوع را نهی کند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار