قائم‌ مقام مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ های کشور گفت: مناقصه تکمیل پروژه ترمینال خارجی فرودگاه لارستان در حال گذران مراحل پایانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین اسفندیاری قائم مقام مدیر عامل شرکت فرودگاه ‌های کشور وجود فرودگاه در منطقه لارستان را کلید توسعه این شهرستان دانست و گفت: وجود این فرودگاه سبب تسهیل در تردد مردم و نخبگان به شهرستان لارستان می ‌شود.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای اجرای طرح توسعه پارکینگ هواپیمایی فرودگاه لارستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مناقصه تکمیل پروژه ترمینال خارجی فرودگاه لارستان نیز در حال گذران مراحل پایانی است.
اسفندیاری ابراز امیدواری کرد با حضور ایرلاین ‌های مختلف در فرودگاه لارستان ضریب انجام پرواز ها در مسیر های مختلف افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه زمین و عرصه فرودگاه لارستان استاندارد نیست، بیان کرد: از هم‌اکنون باید به فکر افزایش فضای لازم برای توسعه پرواز ها و انجام پرواز های بزرگ ‌تر در آینده از فرودگاه لارستان بود.
در مراسمی با حضور حسین اسفندیاری قائم مقام و احمد مومنی رخ مشاور ارشد مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران و مسئولان شهرستان و استان مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه بین‌ المللی آیت‌ الله آیت‌ اللهی(ره) لارستان برگزار شد.
در پایان این مراسم با اهدای احکامی از خدمات 8 ساله انصاری‌ فرد تجلیل و امین‌ الله صولتی به عنوان مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان منصوب شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار