مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: استقبال مردم اصفهان نیز از سینماها روند رو به رشدی را طی کرده و بهتر از استان‌های دیگر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی حسینی گفت: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» پس از پایان ماه صفر و از ابتدای ماه ربیع‌الاول در سینما ساحل اصفهان اکران شده و علاوه بر آن در یک سانس روی پرده سینما فلسطین نیز می‌رود.

وی از اکران فیلم‌های «آس و پاس» و «یتیم‌خانه ایران» در سینما سپاهان خبرداد و افزود: آس و پاس فیلمی به کارگردانی آرش معیریان، ساخته سال ۱۳۹۴ و فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد را روایت می‌کند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: وضعیت امسال سینمای ایران در کل کشور مطلوب بوده و به تبع آن استقبال مردم اصفهان نیز از سینماها روند رو به رشدی را طی کرده و بهتر از استان‌های دیگر بوده است.

وی تصریح کرد: شرایط فیلم‌های سینمایی نسبت به سال گذشته بهتر بوده و می‌توان گفت حال سینمای اصفهان خوب است؛ خط‌کشی خاصی برای میزان استقبال از سینما در طول سال وجود ندارد و بسته به کیفیت فیلم‌ها، استقبال مردم نیز متغیر است.

حسینی اذعان داشت: سینما تنها مقوله فرهنگی است که در فضایی سرپوشیده می‌تواند اوقات فراغت مردم را تأمین کند بنابراین میزان استقبال از سینما ربطی به تغییر فصل نداشته و به نوع اکران بستگی دارد، اگر فیلم خوب اکران شود استقبال خوب را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: به تناسب و به فراخور ایام سال اگر فیلم‌های خوب اکران شوند شرایط سینما نیز بهتر از گذشته خواهد بود، برای مثال اگر در ماه‌های محرم و صفر فیلم‌های مرتبط با این ایام اکران شود، استقبال مردم نیز بیشتر می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به بازسازی سینما خانواده خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم زمان خاصی را برای پایان بازسازی این سینما اعلام کنیم اما تمام تلاش خود را داریم تا روند بازسازی سینما خانواده جلو برود که البته دستگاه‌هایی در این پروژه سهیم هستند که اگر شرایط کمک آن‌ها ایجاد شود، زمانبندی مشخصی خواهیم داشت.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار