آبتین قاسم پور ، پس از قبولی در آزمون توانمندی تدریس ، جوانترین مدرس فناوری نانو و اولین مدرس در سطح دانش آموزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ آبتین 15 سال دارد و در کلاس دهم در مدرسه تیزهوشان تحصیل می کند .

جوانترین مدرس فن آوری نانو در کشور

او می گوید : مدرسین نانو به سه تراز « الف » ، « ب » و«  ج » تقسیم می شوند که دو تراز« الف » و « ب » مربوط به دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری و تراز « ج » مربوط به مقطع کارشناسی است .

این دانش آموز پژوهشگر توانست گواهینامه ی تراز « ج » را دریافت کند .

آبتین قاسم پور اضافه کرد : دارندگان این گواهینامه می توانند در مدارس ، دانشگاهها و مراکز صنعتی تدریس کنند .

وی افزود : در ابتدای کار ، مدارس را برای تدریس انتخاب و تاکنون در 8 سمینار فن اوری نانو در شهرستانهای اوج ، اسفرورین و خرمدشت تدریس کرده است که دانش اموزان و دبیران از این سمینارها استقبال کرده اند .

آبتین در مورد فعالیتهای پژوهشی قبل از دریافت گواهی تدریس می گوید : رتبه ی نهم ششمین دوره مسابقه ملی نانو ، رتبه سوم هفتمین جشنواره نانو و مدال برنز المپیاد نانو را کسب کرده است .

او می گوید : در حال حاضر اثرات نانو بر روی صیفی جات را بررسی می کند که نتایج تحقیقات نشان می دهد با اضافه کردن محلول نانو ذرات به گیاهانی مانند گوجه فرنگی و خیار ، ماندگاری این محصولات بیشتر می شود .

مقیاس نانو ، مقیاس بسیار کوچکی است و در علم نانو مولکولها و ساختارها مطالعه و بررسی و بر اساس آن سیستم ها و ابزارها ساخته می شود .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار