استاد دانشگاه روم ایتالیا گفت: مدیریت پایدار و مهندسی صنایع در دهه اخیر، تحولات عظیم علمی و آکادمیک در دنیا ایجاد کرده و مورد توجه انجمن ها و محافل علمی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،'روزلا کاستلانو' عصر امروزدر حاشیه برگزاری سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار در اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: مدیریت پایدار و مهندسی صنایع می تواند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ارتباط بین مهندسی صنایع و مدیریت پایدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: از مهندسی صنایع و مدیریت پایدار می توان در حفاظت از خاک، سرزمین، طراحی تولیدات بهینه و کمک به مدیریت پایداری استفاده کرد.
وی با بیان اینکه الگوی ارتباط بین مهندسی صنایع و مدیریت پایدار در کشور ایتالیا موفق عمل کرده است، افزود: مهندسی صنایع و مدیریت پایدار به محیط زیست و حفاظت بهینه از محیط زیست کمک بزرگی می کند.
استاد دانشگاه روم ایتالیا با بیان اینکه استفاده صرف از مباحث علمی و آکادمیک کارگشا نیست، گفت: برای تبلور بیرونی اهداف و ایده ها به حمایت سیاستمداران و بخش خصوصی نیاز است.
استاد دانشگاه مسکو روسیه هم در حاشیه برگزاری این کنفرانس در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اسناد منتشر شده دولتی در روسیه، الگوی ارتباط بین مهندسی صنایع و مدیریت پایدار تا حدی موفق بوده و تا حدودی توسعه را در بخش هایی نصیب روسیه کرده است.
'پولینا آلنشنکوا'با بیان اینکه ما همواره بدنبال دستیابی به این مهم بوده ایم،افزود: بر اساس تامین منابع انسانی مناسب و تربیت مدیران ارشد می توان به این امر مهم دست یافت.
دبیر علمی این همایش نیز در جمع خبرنگاران گفت: هدف اولیه ما از برگزاری این کنفرانس و ارتباط بین مهندسی صنایع و مدیریت پایدار، افزایش بهره وری است.
سیدمهدی همایونی با بیان اینکه تعریف ما از بهره وری متفاوت است، افزود:بهره وری تنها سودآوری اقتصادی برای بنگاه های اقتصادی نیست بلکه در کنار بهره وری اقتصادی باید به منابع طبیعی و اجتماعی هم توجه ویژه ای داشته باشیم.
همایونی گفت: در توسعه پایدار، تمام منابع سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار یک سازمان تحت پوشش قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در مدیریت پایدار فقط صنایع مخاطب ما نیستند، گفت: سازمان های دولتی تصمیم گیرنده و سیاستگذار و سازمان های خدماتی، مخاطب اصلی ما در مدیریت پایدار محسوب می شوند.
دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار گفت: نتیجه این کنفرانس در آینده نه چندان دور به ارائه یک الگوی ایرانی برای توسعه پایدار منجر خواهد شد.
سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار روز چهارشنبه با حضور محققان، استادان دانشگاه و صاحبنظران حوزه مهندسی صنایع و مدیریت در اصفهان آغاز به کار کرد.
کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار (IESM'16) برای سومین سال با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان و با هدف برقراری ارتباط بین پژوهشگران و اندیشمندان این حوزه در شهر اصفهان به مدت دو روز در محل سالن‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار