مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری از تولید و پخش 50 هزار تن آسفالت تولید و در معابر 21 شهر و روستای استان خبر داد.

آسفالت و نوسازی معابر 8 شهر و 20 روستابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم شهبازی در نخستین مجمع عادی شورای سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عملکرد و مشکلات این سازمان گفت: در 6 ماه گذشته افزون بر 50 هزار تن آسفالت تولید و در معابر 21 شهر و روستای استان پخش شد.

وی افزود: این میزان آسفالت در شرایطی تولید شد که به دلیل نبود معدن سنگ مناسب در نزدیکی کارخانه آسفالت سازمان، هزینه سنگینی بابت جابجایی مصالح برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز پرداخت گردید.

شهبازی با بیان گسترش دامنه فعالیت های اقتصادی و عمرانی این سازمان برای افزایش بهره وری و کمک به شهرداران استان در سالجاری اضافه کرد: احداث فروشگاه، احداث کارگاه جدول زنی در منطقه گردشگری شیدا و عقد قرارداد با یک شرکت برای نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری های استان از جمله این فعالیت ها بوده است.

اولین مجمع عادی شورای سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، اعضای هیئت مدیره و شهرداران عضو، در محل سالن شهید مردانی استانداری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار