در مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان، از دو ورزشکار اصفهانی که برابر حریفانی از رژیم غاصب صهیونیستی حاضر نشده بودند، تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان  امروز در تالار وزنه برداری ورزشگاه کوثر با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.
در این برنامه کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، اصغر آذربایجانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری، حبیب الله ناظریان پیشکسوت کاراته، مسئولان هیئت های ورزشی و مسئولان تربیت بدنی نهادها و سازمان های مختلف حضور داشتند.
در پایان این مراسم از ستاره چابکی در رشته تکواندو و محمد رضایی در رشته شمشیربازی 2 ورزشکار اصفهانی که در مسابقات مقابل حریفانی از رژیم غاصب صهیونیستی حاضر نشدند، توسط مسئولان تقدیر و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.
همچنین در این مراسم از باشگاه های ذوب آهن، گیتی پسند، ریف، سازمان ورزش شهرداری، اداره ورزش و جوانان کاشان، هیئت جودو استان و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی که با بسیج ورزشکاران همکاری و فعالیت‌هایی در این حوزه داشتند، تقدیر شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار