با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کارآفرینی و تأکید بر استفاده از دانشجویان نخبه اولین همایش تخصصی کارآفرینی برگزار می‌شود.

توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از وظایف اصلی دانشگاه‌هاستحسین حاتمی‌فرد مسئول هماهنگی اولین همایش تخصصی کارآفرینی دیجیتال در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: اولین همایش تخصصی با هدف بیان رویکردها در زمینه اهمیت و توجه به کارآفرینی دیجیتال است که از سوی دانشگاه علمی کابردی واحد 26 برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و تأکید ایشان بر بحث کارآفرینی و همچنین شناسایی نیروهای نخبه در میان دانشجویان بر آن شدیم تا اولین همایش تخصصی کارآفرینی دیجیتال را برگزار کنیم.
 
مسئول هماهنگی این همایش گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند بستری را برای شناسایی و معرفی نخبگان فراهم کنند و به این طریق پتانسیل‌های نیروی جوان به هدر نمی‌رود و دانشجویان نخبه می‌توانند همزمان با تحصیل به اشتغال نیز بپردازند.
 
حاتمی‌فرد گفت: اولین همایش تخصصی کارآفرینی دیجیتال با حضور مسئولان از جمله تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار می‌شود. در این همایش مقالات تخصصی درباره موضوع مطرح شده بیان می‌شود با این تفاوت که این مقالات کاملا کاربردی و قابل اجرا خواهد بود.
 
وی همچنین درباره زمان برگزاری اولین همایش تخصصی کارآفرینی دیجیتال گفت: با برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته این همایش تخصصی روز پنج‌شنبه دوم دی ماه در مرکز همایش‌های پردیسان برگزار می‌شود.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار