چهار متخلف شكار وصيد قبل از اقدام به شكار در پناهگاه حيات وحش عباس آباد دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،رییس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان نايين، گفت : در راستاي گشت و كنترل مناطق و حفاظت از تنوع زيستي و در پي كسب اطلاعات مبني بر ورود احتمالي يك گروه از متخلفان شكار و صيد غير بومي به پناهگاه حيات وحش عباس آباد ، ماموران يگان حفاظت محيط زيست شهرستان نايين به كنترل نامحسوس مبادي ورود به منطقه پرداختند.

حسین اکبری افزود : با توجه به تعداد جاده هاي ورودي و تاريك شدن هوا محيط بانان پايش ها بي وقفه را ادامه داده تا اينكه در ساعت ۲۰:۳۰ به يك دستگاه خودرو پرايد مشكوك شدند كه سعي داشت در پوشش مسافر عبوري به طور مخفيانه وارد پناهگاه حيات وحش عباس آباد شود.

وی گفت : پس از دستور ايست و توقف چهار سرنشين آن كه غير بومي استان بوده با تناقض گويي ادعا كرده كه در حال بازگشت از زيارت و مشهد بوده و وارد جاده فرعي شده تا به يكي از روستاهاي گردشگري بروند.

رییس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان نايين، افزود : پس از بازرسي از خودرو يك قبضه سلاح گلوله زني برنو كوتاه،۱۶ تير فشنگ ،كوله پشتي ، چاقو، اره و دوربين دو چشمي كشف و ضبط شد .

حسین اکبری گفت : پس از بررسي هاي تكميلي مشخص شد دو نفر از آنها حدود سه سال قبل سابقه دستگيري در همان محل به جرم شكار غير مجاز يك راس كل وحشي توسط محيط بانان را دارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار