معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: 27 کانون دانشجویی در این دانشگاه در حوزه های مختلف علمی فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت 27 کانون دانشجویی در دانشگاه واحد علوم تحقیقاتدانش‌فر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کاربردی این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه در سه حوزه اداری و نرم‌افزار کارهای خوبی انجام داده‌، به طوری که مرکز اسلامی محل فعالیت تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی است و جلسات پرسش و پاسخ و کرسی‌های آزاداندیشی در بین دانشجویان در این مرکز برگزار می‌شود که تا امروز دانشجویان از این نوع جلسات استقبال زیادی داشته‌اند.

وی بیان کرد: 27 کانون در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و محیط زیست مشغول به فعالیت هستند و فضای این دانشگاه برای ابراز عقیده و نظر کاملا باز است، به طوری که اکنون 20 نشریه اجتماعی هنری و فرهنگی در حال فعالیت هستند و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است به تعداد این نشریات اضافه شود.

دانش‌فر عنوان کرد : فعالیت هیأت علمی با برگزاری نشست‌های مختلف با هدف دانش افزایی ایجاد می شود و مسائلی مانند علم در محضر قرآن در رشته‌های مکانیک، زمین‌شناسی و هواوفضا در کانون‌های دانشجویی به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات بیش از هزار اردوی مختلف علمی فرهنگی از جمله اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و زیارت عتبات عالیات صورت گرفته و در زمینه فرهنگی کتاب‌های خوبی منتشر شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات افزود:‌ مشاور خدمات روانشناسی به دانشجویان و اعضای دانشگاه راه‌اندازی شده است و فعالیت خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و کاهش انحرافات اجتماعی شده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار