بر اثر بارش برف و برودت دمای هوا، مدارس شهرستان میاندوآب تعطیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به دلیل برودت هوای شهرستان میاندوآب و بارش برف سنگین، مدارس این شهرستان و منطقه مرحمت‌آباد میاندوآب در شیفت صبح تعطیل اعلام شد.
 
براساس اعلام اطلاعیه اداره آموزش و پرورش، مدارس مرحمت‌آباد و میاندوآب در مقطع ابتدایی و متوسطه دور اول، امروز هشتم دی ماه در نوبت صبح تعطیل است.
 
براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی نیز بارش برف در استان آذربایجان غربی از امروز شدت بیش‌تری به خود خواهد گرفت و شاهد بارش برف در شهرهای مختلف آذربایجان غربی خواهیم بود.
 
در این خصوص اداره کل هواشناسی استان از بارش برف در مناطق جنوبی و مرکز آذربایجان غربی خبر داده و از شب گذشته نیز بارش برف در شهرهای جنوبی استان شاهد هستیم.
 
بارش برف در مرکز استان به صورت پراکنده بوده و این بارش‌ها در ارتفاعات شدت بیش‌تری دارد که این روند تا دو روز آینده، همراه با سرد شدن هوای استان آذربایجان غربی نیز ادامه خواهد یافت.
 
در این خصوص اداره هواشناسی از لغزنده بودن محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی خبر داده و نسبت به خطر تصادف در محورهای مواصلاتی استان با رعایت نکردن قوانین و داشتن سرعت بالا در روزهای برفی هشدار داده است.
 
پلیس راه آذربایجان غربی نیز طی اطلاعیه‌ای، ضمن بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است، از رانندگان درخواست کرده تا در صورت تردد در محورهای آذربایجان غربی، از زنجیرچرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.